هوراهورا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

جوجوی من

ده ماهگيت مبارکککک

1392/10/15 13:41
نویسنده : سلما
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم شما چند روزى ميشه که وارد ده ماهگى شدى ،چقدر زود گذشت انگار همين ديروز بود تو دل من تکون ميخوردى چقدر لذت بخش بود خدايا اون لحظه ها رو نصيب هر زنى بکن چقدرکيف ميکرد بابايي وقتى محکم تکون ميخوردى دستشو ميزاشت روشکمم و ميخنديدواى چى شد من ميخواستم از الان بنويسم باز رفتم گذشته،شما الان 70سانت قد دارى  و9:100وزن دارى،هرجا ميريم همه بغلت ميکنن،آخه تو خيلى بانمکى مخصوصا عمو شعبان تا تو رو ميبينه فورا بغلت ميکنه خوب دختر گلم باز به زودى ميام برات مينويسم ميبوسمتتت

پسندها (1)

نظرات (1)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 18:26
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجوی من می باشد